piątek, 15 listopada 2013

365.64

Jutro mijają dwa miesiące od początku odchudzania.
Dziś byłam na ostatnim masażu (i nadal boli, wbrew temu, co mówiły mi dziewczyny - że ostatni to nawet przyjemność :P).

Bilans:
- 10 kg (!) 
- 10 cm w talii
- 3 cm w ramieniu
- 1 cm na szyi ;)

Zaliczyłam wyjazd towarzyski, trochę grzeszyłam (głównie winem ;)), ale mimo to waga spadła! Pilnowałam godzin posiłków, z różnym skutkiem.

Od poniedziałku przechodzę na dietę stabilizacyjną - będę się uczyć jeść normalnie i utrzymać wagę.

A moje obiady wyglądają ostatnio tak:


Ale warto :)
 

14 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ SUKCESU!!!

    obiady masz wyśmienite - kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Obiady kolorowe i... na kierownicy :)

      Usuń
  2. 10 kg............. ja pierdziu!!!!!!!!!!
    gratuluje Thalio masz talie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo, bo to znaczy, że osiągnęłam założony cel krótkoterminowy! :) :)
      W styczniu zacznę kolejny set diety i kolejny cel, kolejne 10 kg...
      Dużo łatwiej jest się odchudzać z perspektywą zrzucenia 10 kg niż 30! ;)
      I staram się cieszyć tymi 10, a nie myśleć o przyszłych 20 ;)

      Usuń
  3. Ten obiad bardzo mi sie podoba! Gratuluje kilogramow! 10 kilo to nie lada sukces. Teraz pewnie garderobe musisz zaczac wymieniac, bo wszystko jest pewnie za duze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Thalio!!! Jestesm z Ciebie dumna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym grzeszeniu winem , to cos wiem:) Trzymaj sie Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawa!!!! 10 kg tez mam taki plan!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawa!!!! 10 kg tez mam taki plan!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawa!!!! 10 kg tez mam taki plan!

    OdpowiedzUsuń
  9. obiad przy kierownicy... ? ;) mniamka!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, to naprawdę niesamowity wynik! Chętnie przejrzę wcześniejsze notki i poczytam trochę więcej o Twojej diecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, dieta bardzo zdroworozsądkowa. Bardzo mi było na niej dobrze :)

      Usuń
  11. gratuluje !!! fajnie sie czyta o takich sukcesach

    OdpowiedzUsuń