czwartek, 3 października 2013

365.21


Musiałam to wstawić :) Będę sobie patrzeć w chwilach zwątpienia :)

Ale na razie muszę przyznać, że idzie mi nieźle. Chodzi mi o psychikę i motywację.
Dziś wzięłam sobie do ręki trzy duże butelki wody mineralnej i pomyślałam, że właśnie o tyle jestem lżejsza. Kurcze, sporo... Jeszcze dwa tygodnie temu chodziłam, sprzątałam, pracowałam... o te trzy pełne butelki cięższa! 

A za jakiś czas podniosę sobie tak całą zgrzewkę! to dopiero będzie :)

No i za jakiś czas strzelę sobie taki biforafterek jak ten z neta :)

2 komentarze:

  1. dzielna dzielna dzielna
    jesteś DZIELNA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam!!! 4.5kg to duzo!!! dzialaj dalej kochana!!! przyznaje, ze dzieki Tobie tez sie trzymam jakos :) opona niknie :p

      Usuń