piątek, 14 lutego 2014

365.155

Dwa dni pełne wrażeń, do tego stopnia, że zapominałam o jedzeniu!
Oj, fajne takie chwile, kiedy z podekscytowania nie czuć głodu :)

To podniecenie wzięło się stąd, że (nareszcie!) uruchomiliśmy stronę www naszej firmy - bardzo nam z tym dobrze :)

Od dziś jestem na diecie gryczanej. Cztery dni na bazie gryki (kasza, mąka...).
Dziś jadłam coś przepysznego, co na pewno wrzucę na moją 'playlistę' :)

Voila! Oto ona! Tarta gryczana... 
















Farsz lekko zmodyfikowałam, po prostu: ugotowana kasza gryczana z suszonymi pomidorami, szpinakiem i serkiem kozim. Ciasto kruche z mąki gryczanej. Absolutny przebój :) Zdecydowanie dzisiaj można mi zazdrościć diety! :)

---------------
Dziś jadłam:
śniadanie: gryczanka - coś jak owsianka, tylko z kaszy gryczanej :)
drugie śniadanie: na zdjęciu :)
obiad: kasza z warzywami 
podwieczorek: placuszek z mąki gryczanej i kefir
kolacja: kasa gryczana z twarogiem, cebulką i papryką

2 komentarze:

  1. szczerze nie wpadlabym na pomysl by zjesc kasze z twarogiem i cebulka :) dzieki, sprobuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? jakoś nie przypadło mi to danie do gustu ;) Wolę kaszę z warzywami - takie 'risotto'. To lubię :)

      Usuń