niedziela, 15 września 2013

365.3

Zrobiłam zakupy! :) Całe trzy dni nie muszę chodzić do sklepu :) (tylko teoretycznie, bo wiadomo, że karmię przy okazji rodzinę, oni zachcianki mieć mogą ;)). Lista zakupów niżej, gdyby kogoś interesowała ;)

Oczywiście nie zjem tego wszystkiego do środy. Ale zaopatrzona jestem :)
Jeszcze tak nigdy nie zaczynałam - niby od poniedziałku, ale tak naprawdę od dwóch dni się szykuję, nastawiam, planuję... Nawet nie mam na nic szczególnego ochoty, żeby tak zjeść 'ostatni raz' :) Bałam się, że będę chciała wykorzystać te ostatnie chwile wolności :)

Muszę sobie jeszcze pstryknąć zdjęcie - ale postanowiłam, że pokażę je jedynie w zestawieniu z dowodem na spektakularny sukces, czyli gdzieś za ładnych parę miesięcy :)

No i wypadałoby się wyspać - podobno chroniczne niewyspanie jest jednym z powodów otyłości (na pewno będzie mi trudno chodzić wcześnie spać (koło 23), bo uwielbiam długie wieczorno-nocne siedzenie...).

***
i jeszcze jedno
natknęłam się dziś na taką piosenkę 





rymy częstochowskie, ale na dziś całkiem fajne, nie?  
 
Podaruj sobie nowy czas
Nie pozwól, żeby płomień zgasł
Odlatuj w kosmos
Zasuwaj prosto



-----------------------
Lista zrealizowanych zakupów:
- płatki owsiane (miałam akurat w domu)
- żurawina
- płatki migdałowe (też mam)
- chleb pełnoziarnisty (kupiłam żytni z mąki typu 2000, pół bochenka, pewno starczy mi na cały tydzień)
- indyk
- warzywa (rukola, papryka, pomidory, fasolka szparagowa)
- świeży ananas
- jogurt naturalny
- orzechy włoskie (o dziwo ;))
- łosoś
- pestki dyni i słonecznika (starczą mi na długo, bo do posypania sałatek mogę użyć albo tego, albo tego i to w oszałamiającej ilości... 1 łyżeczki :))
- włoszczyzna (mam w zamrażarce, nie kupowałam, wykorzystam)
- maślanka
- owoce leśne (mam maliny, ciekawe, czy mogę sobie samowolnie zastąpić? może lepiej spytam? będą mnie mieć dość, jak z takimi pierdołami będę do nich pisać ;))
- grapefruit
- banany


2 komentarze:

  1. Anonimowy16/9/13 13:30

    A moze jakies zdjecie apetyczne....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia będą na pewno! dziś jest mój pierwszy dzień... będę robić :)

      Usuń